Huonekärpänen

Olen itse ollut todella tyytyväinen koko kesän, kun olen saanut nauttia upeista keleistä ja kasvattanut kukkia sekä yrttejä parvekkeellani.

Korona-ajan johdosta olen saanut nauttia kasvien hoidosta. Tämä on minulle täysin uusi tilanne, koska en ole ennen kiinnostunut kukkien ja yrttien hoidosta. Tämä on ollut erittäin antoisaa ja on ollut mahtavaa oppia lisää luonnosta sekä kasvien hoidosta. Lisäksi olen katsellut hyönteisiä ja tutkinut niitä uudenlaisella mielenkiinnolla.

Ensi vuodeksi tekisi mieli hankkia oma siirtolapuutarhapaikka, mutta täällä pk-seudulla ne ovat jo todella kalliita. Olisi fantastista ajaa pyörällä omalle puutarhapaikalle ja laittaa sormet multaan. Pinta-alaakin olisi jo huomattavasti enemmän kuin parvekkeessa. Ainut ongelma on tietenkin raha, sillä siirtolapuutarhapaikat maksavat suhteellisen paljon.

Luin hiljattain artikkelin, että siirtolapuutarhojen hinnat laskisivat tuntuvasti heti pk-seudun ulkopuolella.

Onko teillä kokemuksia siirtolapuutarhapaikoista? Vai oletteko samanlaisia haaveilijoita kuin minä, että on kiva seurata vapaita kohteita ja miettiä potentiaalisia vaihtoehtoja?

• ylös 7
  • alas 2

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat