Näin tunnistat tosiystävän – yksi piirre on ylitse muiden, sanoo asiantuntija

Mitä enemmän naurua, sitä läheisempi suhde.

On olemassa ihmisiä, joiden seurassa muiden seurassa on erityisen hyvä olla. Mikä on heidän salaisuutensa?Lue koko juttu

Näin tunnistat tosiystävän – yksi piirre on ylitse muiden, sanoo asiantuntija

Kommentit (3)

Vierailija

Nykyään ihmisyydessä on pelottava muoto kun halutaan itselle empatiaa niin se ei riitä että tuetaan toista, ja höntä kuunnellaan, vaaditaan kuulijoiden tekevän henkistä tai fyysistä väkivaltaa jonkun puolesta.

Tätä sanotaan cancel kulttuuriksi eli tuhotaan esim toimeentulo. Massat ikään kuin pakottavat jonkun elimen toimimaan jotain vastaan.

Jos on kyseessä vakavat vuosikymmeniä jatkuneet raiskaukset yms niin ehkä ok mutta eihän kukaan, kaikki peruuta katolista kirkkoa esim

Sitten kun mennään yhteisövainoon jossa maalittaja esittää uhria ja vaatii muita toimimaan puolestaan niin että aiheutetaan maalitetulle vakavaa väkivaltaa valtavan isolla laumalla mutta tätä ei myönnetä vaan aina uhrin osoittaessa uuden osallistujan tämä alkaa itse "uhriksi" tai marttyyriksi ja kertoo vääristellyn tarinan seuraaville jotka jatkavat saman ihmisen elämän tuhoamista.

Mihin ihmiskunta on menossa. Toki kaikki tarvitsevat kuulijaa mutta eikö väkivalta ole aina väärin.

joukkovainoamisen menetelmät

Eristäminen ja vihjailurikollisuus

- mustamaalaus ilkeillä, perättömillä ja valheellisilla jutuilla
- maineen tuhoaminen
- fantasia-hahmon luominen uhrista
- keskustelu uhrista tarkoituksellissa muodossa ulkopuolisten kuulleen/nähden huhumyllyn käynnistämiseksi / epäluulojen herättämiseksi
- mielipideohjaus uhria vastaan
- tekosyillä vainoaminen
- vainon levittäminen asuinympäristöön, työyhteisöön ja harrastuksiin
- häpäisyrikollisuus, mm. julkinen häpäisy ja häpäisyrangaistus

Uhrin stalkkaaminen

- uhrin elämän tarkkailu
- seurailu
- tarkkailluksi tulemisen tunteen kasvattaminen uhrissa
- kotirauhan rikkominen
- häirintä
- "puskaradio" ja "mustalista" -tyyppinen ajattelumalli
- vainon levittäminen sinne missä uhri liikkuu ja vaikuttaa
- vakoilu, tiedonhankinta ja juoruilun ylläpitäminen

Provokaatiot

- tarkkailun tunteen aiheuttaminen uhrille, epäluuloisuuden kasvattaminen ja ajojahdin tunteen järjestäminen
- katuteatterit
- skitsofreniaan sopivien harhojen rakentelu erilaisia tilanteita luomalla
- puhuminen uhrista tämän kuullen niin, että uhri joutuu epäilemään koskeeko puheet häntä ja miksi puhutaan
- yksityiskohtaisen tiedon käyttäminen uhrin kuullen joko pilkallisesti, mitä hänestä muka luullaan, tai tarkoituksellisesti niin, että uhrille tulee kiusatuksi tulemisen tunne tai tarkkailluksi tulemisen tunne, esim. uhri jää miettimään, miksi joku puhuu, tietää tai luulee sellaista
- yritetään saada uhri reagoimaan, esim. esittämään syytöksiä provokaatioiden jälkeen, jolloin voidaan syyttää harhaiseksi, reagoimaan väkivallalla, jolloin voidaan saada uhrille rikosrekisteri tai selvittelemään provokaatioihin osallistuneita, jolloin voidaan syyttää uhria vainosta
-perättömien juttujen kertominen uhrille, jolloin tämän puhuessa eteenpäin, voidaan syyttää kiusaamisesta, kunnianloukkauksesta tai vainoamisesta

Kovemman asteen vaino

- esiintyminen uhrina
- valeprofiilit
- lavastukset
- viranomaisena esiintyminen / virka-aseman väärinkäyttö uhrin häpäisemiseksi tai tietojen hankkimiseksi
- terveystietojen hankkiminen, levittely ja vääristely
- mustamaalaaminen rikolliseksi
- perättömien tietojen tallentaminen viranomaisjärjestelmiin
- rikosten ja vainon uhriksi joutuneen tarkkailu ja uskottavuuden tuhoaminen

Tia.A, 68v.

Ystäviä heitä on monenlaisia. Vältämättä itse ei näe lähelle ja ei elämä oikein huomanut kaikea. Luuli kuviteli toinenkin on aito ystävä ja vilpitön! Sepä se. Elämässäni kuitenkin oli 21 vimeistä vuotta: 2 rakastamaani aitoa  ystävää ja 1 jalokivi! Nukkuvat nyt ikiunta nurmen alla,heistä viimeinen kuoli 20.3.21.Kun itselle ikää tulee ja takana kokemuksia koko aikuisikä " ystäviä ja ystäviä". Helpolla ei anna tulokaille edes mahdolisuutta uusin ystävyys suhteisin. Turpiin on saanut liian paljon.Pahinta kai kun on luotanut,uskonut ystävyteen ja se olikin muuta todelisuudessa.Ei halua enään solimia ystävysuhteita ,kun takinkin niin paljon saanut .Kun en ole edes terveen utelijas.Ajatelen ihminen kertoo vain sen inkä itse haluaa,utelulla ei yhtään enenpää.Huono ajtus malli, se terve uteilijaisuus aina paikalla, niin totus ei tule iskuna naamaan.Orastavat ystävyys suhteet katuvat minun kohdallani olen aamun virkku illan torkku.Tv saippuaoperat ei minua halitse ja en viidy kahvipöydissä juoruamassa.Eli kuntelemassa minulle täysin ventovieraiden ihmisten  elämää. Enää ei puhuta itsestä,puhutaan serkun kummin kaimasta!Jos pyytä kohdataan ulkoilu,on kiva kävelessä jutella.Vastaus en jaksa,nukuin huonosti. Selkää särkee jalkoja särkee.Mutta voisin tulla luoksesi kahville.Sepä se. 3vuotta siten tein lujan päätös jos joku haluaa minut kohdata se on ulkoilun merkeissä ja kahvila.jos kahvia pitää saada. Silloin on molemille virkistys ja kaikki ei hätkeydy enää minun koti.Senkin hinta on ne uudet tulokaat katoavat muualle. Alkohoolikin rajaa,Yllätyin miten paljon yksin asuvilla  eläkeläisnaisilla elämää,sätelee kalja,viinit.En juo niitä. En istu bupit,en tupakoi. En sit ole kiva typpi uusin ihmisuteisiin.Kun vaan tykään ulkoilu.Talvella hitää ja luistella.Mutta luojan kiitos osan ne tehdä yksinkin.Ihana kuitenkin on kun joillain on tosiystäviä läpi elämän,kantaa kauas,on ilon ja voiman lähde.Ystävän puute ei siis vältämättä johdu siitä ihinen vialinen. Kuolema vaan voi korjaa kypsää ikää.Ihmisiä jotka oli saman oloisia ja samat arvot,ei joka oksalla kasva pääkaupunki seutu. Valikaa ihmisuhteistanne kaikki joka päivä,voi olla huomenna on joku pois ikiunessa.Kitos luit.Olen pahoillani txt virheni.Lukihäiröni takia,anteksi. tämä vain minun ajatus ja satoja muita on toisilla ja oikeutetusti.Hyvää aikaa matkalla buoden loppun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Tia:lle kiitos! Tunnistin monet asiat, esim. Mielellään tultaisiin kylään, mutta ei itse kutsuta. Monelle tosiaan viinit maistuu ja viikonloppuna avataan viinipullo.

Tia Kyllä ulkoilusta pitäviäkin ihmisiä löytyy! Minä olen myös sellainen. Sinua nuorempi, mutta parhaiten viihdyn kävelyllä, juoksulenkillä, pyöräilemässä tai hiihtämässä.

Kaikkea hyvää.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat