Nana, 50, toteutti unelmansa avioeron jälkeen: ”Liian usein elämme elämäämme niin kuin ajattelemme, että sen kuuluu mennä”

”Louis Vuitton -korkokenkäni ovat vaihtuneet kumisaappaisiin”, Nana nauraa.

Avioeron jälkeen Nana Hjelt, 50, opetteli olemaan yksin ja mietti, mikä tekee hänet oikeasti onnelliseksi. Omalla alpakkatilalla jokainen päivä on mahdollisuus tehdä jotain jännittävää. ”Olen oppinut, että haaveet toteutuvat, kun niistä puhuu ääneen.”Lue koko juttu

Nana, 50, toteutti unelmansa avioeron jälkeen: ”Liian usein elämme elämäämme niin kuin ajattelemme, että sen kuuluu mennä”

Kommentit (1)

Tia.A 69v.

Ydin hänellä oli taloudelisest edelytkset toteutaa maalle mutto ja aloitaa elämä puhtalta pöydältä eili mahdolisuudet oman näjöisen elämän.Olen aina elänyt itseni näköistä elämä ja oman kukaroni mukaista.Koska ei puolisoaei puolison tuloja jakamassa menoja tai perintörahoja.Elän yhä oman näköistä elämäni,jo vanhana ihmisenä.Sen voi toteutaa kerrostalossa vuokrallakin jaelämään ei tarvitse muiden mielipiteitä tai lupaa.Tietysti siinä kun rohkeanan eri vuosi kymenet tehnyt itsenäisiä pätöksiä kysymättä lupaa suvulta tai ystäviltä.Tulee juuri tuo ilmiö,se on kajahtanut ymm.mutta minä kuljen minun omissa kengissäni,muut ei metriäkään kulkenet.Jokaisella on myös oikeus karsia ne ihmiset elämästä pois ,jotka kohtelevat yksilöä huonosti.Hienoa toit oman elämän tarinasi esille. On hyvä muistaa kuitenkin meillä kaikilla on oikeus oman näköiseen elämän siellä missä asumme ,kysymättä muilta lupaa ja tekemällä itsenäiset päätökset.Elämä on aina lahja ja jokainen voi itse vaikutaa omaan hyvin vointiin.Ottamalla vastuun omasta elämästä,sylistämättä muita! Itse ajatelen: NYKY HETKI ON YSTÄVÄNI!( ps.lukihäiriöisenä en näe txt:ni virheet.Anteeksi ne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat