Taiteilija Eero Markuksela, 68: ”Tiesin jo nuorena, etten halua lapsia ja viihdyn yksin”

”Taiteessakin nuoruus tuntuu monien mielestä olevan valttia, mutta ajattelen, että kokenut taiteilija saa yleensä aikaan parempaa jälkeä ja tekee parempia teoksia kuin nuori”, Eero Markuksela sanoo. Hän kirjoittaa myös kirjoja.

Taiteilija Eero Markuksela ei kaipaa avioliittoa, lapsia tai tasaista arkea. Onni löytyy yksinolosta ja Kiinan kaduilla seikkailusta.Lue koko juttu

Taiteilija Eero Markuksela, 68: ”Tiesin jo nuorena, etten halua lapsia ja viihdyn yksin”

Kommentit (1)

Vierailija

Et suinkaan ole kummajainen,olet rohkeasti valinut oman polkusi.Minulla on kaksi rakkauslasta tosin jo käyvät 50v .Ei viellä kuitenkaan niin paljon.Olen ikäisesi.omia polkuja kulkenut aina,eli en elänyt lasteni isien kanssa kristilisessä avioliitossa.Tai lapseni eivät oleet tulolähde.Pakoliset elatusmaksu kuviot.Toiselta tuli 200kruunua .Toiselta markoissa sama.Korotuksia en hakenut.Hantti homia tein,päivääkän en työtömänä ollut.Työt alkoi kansakoulun jälkeen!Kummajainen viallinen ulkopuolisesta:Joka ei pääsyt naimisiin! kaikki pääsevät jos haluavat oli vuosiluku 70-tai tämä aika.Viihdyn hyvin omissa kuosissani,omassa elämä yksin eläkeläisenä.Se kai syntiä,kun joka kolotus ja raha riitäkö vai ei valita.Aina löytyy panetelijoita,jos et toimi normejen mukaan ja et kuulu yhteisoon.luojan kiitos olen saavutanut itsenäisyyteni,loppu peleissä onnelisuuden elämän arvostuksen kiitolisuuden ja tunteen olen siunattu niin monessa asiassa.Tärkeintä on toimia niinkuin itse tuntee haluaa.ilman että antaa horjutaa sukujen puheet,arvostelut ymm.Sillä kaikki olemme yksilöitä! hyvä sinun ulostulosi artikeli.Itse päätit elämä hyvä.Niin minäkin vanhana naisena aina tehnyt tien jota kuljenkysymättä siihen lupaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat