Leila, 72, on työskennellyt Dannyn sihteerinä 55 vuotta: ”Välillämme on paljon rakkautta, sisarellista rakkautta”

”En ole koskaan puuttunut Dannyn rakkauselämään. Paitsi jos mielipidettäni on kysytty. On sitä joskus kysytty”, Leila sanoo.

Leila Salmelainen ja Danny ovat työpari ja sydänystäviä, kaikkea mitä kaksi ihmistä toisilleen olla voi. Paitsi rakastettuja. Kummankin suuri rakkaus on ollut joku muu. ”Jos olisin ollut Dannyyn rakastunut, en olisi nyt tässä.”Lue koko juttu

Leila, 72, on työskennellyt Dannyn sihteerinä 55 vuotta: ”Välillämme on paljon rakkautta, sisarellista rakkautta”

Kommentit (5)

Vierailija

Voi miten lämminhenkinen kirjoitus ihan sen sisällön vuoksi. Arvokas, pitkä ystävyys koskettaa.

• ylös 17
  • alas 4
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Miksi Peter kirjoitti että joutui sinua lohduttamaan kun sinä näit Armin mensvärk yöksi Dannyn huoneeseen.661

Vierailija

Anteeksi minun puhelin kääntää ruotsiksi sanoja Peter on.Pepe mensvärk on menevän Pyydän anteeksi

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Anteeksi minun puhelin kääntää ruotsiksi sanoja Peter on.Pepe mensvärk on menevän Pyydän anteeksi
Etelä- Amerikassa ja Usa:ssa kaikki Jose ovat lempinimeltä Pepe!Kaunisti nainen kirjotti työnantajastaan.Eihän pomo ja työntekijä rakaus kuulukaan yhteen!Joten ei mustasukaisuutta.Aina on hienoa kun pomon ja työntekijän välit hyvät ja lämpimät.Itse olin Kirka fani! Joten Dannyä en koskaan nähnyt suurena en komeana.En edelekään!Kaikilla saa olla makunsa ja kuulukin saada olla.Yksi tykää Danny toinen Kirka jne.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat