Maaliskuun Suuri Käsityö - katso kaikki lehden upeat mallit!

1 Valkoiset housut

Kevätaurinko tuntuu jo ihanasti iholla! Hemmottele itseäsi kauniilla pitseillä ja pehmeillä langoilla. Uudet ulkovaatteet ja rennot kotiasut tekevät arjesta mukavaa. Sukan neulojille on luvassa kirjoneuleinspiraatiota lähimetsistä ja Islannista.Lue koko juttu

Maaliskuun Suuri Käsityö - katso kaikki lehden upeat mallit!

Kommentit (16)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Rännäli

Liikaa neuleohjeita. Enemmän vaatekaavoja. Toiveena myös koiran vaatekaavat, erilaisia, takkeja, haalareita, valjaita jne. Kiitos

Vierailija

Miten joka ikiseen lehteen laitetaan sukkaohjeita näin paljon? Niitä saisi netistäkin ihan ilmaiseksi, toisin kuin vaatekaavoja. Jos joka lehdessä on vaikka 7 eri sukkaohjetta, vuodessa tulee 70 ohjetta! Tuntuu, että koko ajan vaatteiden kaavoja vähennetään. Ja samat mallit kiertää, collegepaitaa joka lehdessä.

• ylös 39
  • alas 3
Sirps

Näissä on aina aivan liikaa neuleohjeita, ehdotan joka toiseen lehteen enemmän ompeluohjeita ja joka toiseen neuleohjeita. Pari kertaa vuodessa lisää muuta käsityötä, makrame, virkkaus yms.

Vierailija

Todella monta ompelu- ja neuleohjetta, joita tekisi mieli heti aloittaa. Ja virkattua mattoa myös. Hienoa, että samaan numeroon on mahtunut niin paljon kiinnostavia ohjeita eri tekniikoilla. Heti seuraavalla kauppareissulla ostan tämän numeron. 

Vierailija3

Kaava-arkit ovat todella sekavat. Lopetin tilauksen, koska en halua tuhlata aikaani kaavojen piirtämiseen, ja tilasin toisen lehden. Yksi lisäarkki auttaisi paljon!

Neulukka Neea

Pari tosi kivaa neuleohjetta jotka aloitan heti näinä päivinä. Kiitos kun näitä laitatte - itse etsin nimenomaan neuleohjeita - kaikkea kivaa ja hiukan haasteellisempaa. En ymmärrä tuota ajatusmaailmaa, että jos ei itse neulo, ei neuleohjeita saisi olla muillekaan. Itsekkyys on päivän sana. Ihan kivahan on katsoa myös sellaista, jota ei itse aio tehdä - ja malleja voi soveltaa itselle sopivaksi, sekä neuleita, että muita käsitöitä.

Vierailija

Jos lehdessä olisikin pari kivaa neuleohjetta, mutta kun joka numerossa on sukka-, paita-, huivi-, villapaita-lapaset-neuleohjeet niin alkaa miettiä jos kannattaa ostaa koko numeroa. Kannatan ideaa että joka toinen numero voisi olla kaavanumero ja joka toinen neulenumero.

Vierailija

Lehdessä voisi olla enemmän noin 10-16-vuotiaille suunnattuja ompelumalleja. Nyt lastenkoot loppuvat usein kokoon 134 cm ja seuraava kokovaihtoehto on naisten 34.

Vierailija

Tässä maaliskuun lehdessä on tosiaan 7 aikuisten sukkamallia, helmikuun lehdessä "vain" 6... Sukkien neulominen on tällä hetkellä suosittua, sukkakirjojakin ilmestyy lähes viikottain. Neulon sukkia itsekin mutta siitä huolimatta olen sitä mieltä että näin monta sukkaohjetta/lehti on hiukan liioittelua...

Vierailija

Kannattaisiko ihmiset .pdf kaavoja, siis jokaiselle vaatteelle oma tulostettava kaava, missä kootkin eroteltu toisistaan? Antakaa ihmeessä tästä palautetta! Ja siis perinteiset paperikaavat säilyisivät edelleen, niitä en olisi poistamassa.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat