Siskokset Rea, 34, ja Elli, 29: ”Tehtävämme on varmistaa, että toinen on onnellinen”

Jos radiojuontaja Rea Tallgrenille ja hänen siskolleen Elli Haveriselle tulee riita, sopu syntyy halaamalla. ”Halaamisessa on se hyvä puoli, että se lisää lämpöä ihmisten välille”, Elli sanoo.

Rea Tallgrenia harmittaa, jos hänelle sanotaan: ihanaa kun pidät siskostasi niin hyvää huolta. ”Myös Elli pitää minusta huolta. Usein Ellin kainalo on ollut minulle ainoa pakopaikka muulta maailmalta.”Lue koko juttu

Siskokset Rea, 34, ja Elli, 29: ”Tehtävämme on varmistaa, että toinen on onnellinen”

Kommentit (2)

itä-helsingin lähiöstä

Kiitos julkaisitte artikelin,lämin opetavainen.toivon ne ihmiset jotka häpeävät,erinlaista siskoaan,kohtaisivat tämän artikelin. Elämässäni oli henkilö,jonka sisko oli keitysvammainen.Ei edes omaa jälkipolvea opetanut suvaitsee erinlaisuutta.Hän ei voinut viedä siskoaan kotiinsa,koska hänen oma lapsi ei suvainut kehitysvammaista tätiään.Joten hän otti sisarensa " laitoksesta " yö-kylään,vietivät kahden keskeistä aikaa aikuisen lasensa kämillä.Ja ailuinen lapsi meni lapsuuskotiin iskan kanssa siksi aikaa.Suu auki kuuntelin joskusko 10v.sitten noita juttuja,  en kyenyt käsitämään ettei omalle lapselle opetanut suvaitsevaisuutta?Suksethan meillä meni ristiin,vaikka lapsuudesta jo tunnetiin,kun asetti myös minut ihmisenä alemaksi itsestään.Ymmärtäisin jotekin jos asuminen ,elämä olisi joku tuppu kylä,mutta ei asuta edes tuppukylä,vaan Helsingin lähiö jossain.Hän tietysti paremassa kupungin osassa ja minä siellä huonomassa,jossa köyhät asuu.Erona  meissä syntyi jo kultalusikka suussa ja peri rahaa kun vanhemmat kuoli,joka helpotaa elämää paljon.Minulla ei perintöjä ei rahaa muilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat