Konkurssin tehnyt Sari, 54: ”Minua kohdeltiin kuin spitaalista”

Aasit Uffe ja Molly ovat nykyään Sarin työkavereita sipoolaisella Hevonpellon tilalla, jota Sari pyörittää miehensä Marcuksen kanssa. Pihapiirissä Sari pitää myös uutta putiikkia. Konkurssin jälkeen hän kouluttautui myös yritysneuvojaksi, koska haluaa auttaa kohtalotovereitaan.

Sari Rauvanto-Eriksson jätti hyväpalkkaisen työn ja perusti oman yrityksen. Konkurssi vei vuonna 2008 luottotiedot, mutta enemmän hän suri ihmisiä, jotka joutui irtisanomaan.Lue koko juttu

Konkurssin tehnyt Sari, 54: ”Minua kohdeltiin kuin spitaalista”

Kommentit (3)

Vierailija

Korkurssin huonosta maineesta tulee päästä eroon. Amerikan malli on hyvä: ilman yhtä konkurssia et ole mitään. Näin kärjistetysti.

• ylös 13
  • alas 2
Vierailija

Se on kumma että valtio jää aina kärsijäksi, tavaran toimittajille löytyy kyllä raha maksaa ja itselle palkka .kikkailua puolet konkurseista

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

90- luvun laman jäljiltä meni kymmeniltä tuhansilta yrittäjiltä kaikki omaisuus ja luottotiedot. Meillä mieheni vapautui "elinkautisesta" 15 vuoden jälkeen v. 2008. Koti säästyi, kun oli minun nimissäni, vaikka vouti yritti siihen useaan kertaan päästä käsiksi ( kerrankin soitti minulle ja aloitti puhelun: nyt se teidän talo pitää laittaa pakkomyyntiin), irtaimistoa käytiin takavarikoimassa ilmoittamatta minulle yms. tuli koettua.

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat