Kari Suomalaisen tytär Lilli Earl: ”Isä aina sanoi, että ihmisen pitää olla kiinnostava”

”Isä ei osannut paijata. Minunkin päätäni hän aina taputti, täp täp täp. Se oli hänen tapansa osoittaa, että minä välitän. Mahdollisimman vähän kosketuskontaktia”, Lilli Earl kertoo.

Kun Lilli Earlin isä, pilapiirtäjä Kari Suomalainen kuoli vähän keskiyön jälkeen, hänen yöpöydälleen jäi kirja nimeltä Kuolema tulee keskiyöllä.Lue koko juttu

Kari Suomalaisen tytär Lilli Earl: ”Isä aina sanoi, että ihmisen pitää olla kiinnostava”

Kommentit (2)

tia.a.mummo 68v.

Taidan olla tuikki tavalinen,kun kukaan ei kysy minulta mitä Oikesti minulle kuuluu? Tai mitä sinulle kuuluu?Oli kyse kohtaaminen tai s-posti. Kertovat omat kuulumiset heti ja ne on sairaskertomus lähinnä.Sitten kyselevät lapsistani ja lasten lapsistani johdatellen kysymys heihin.Ja minä pirulainen en kerro mitään.Kysehän on minusta,minuun kontaktit.Onhan tää korona vuosi kun ohjeistuksia noudan vähän kuin J.Karjalaisen laulun sanoja:Mies jolle ei koskaan tapahdu mitään...ainoa että olen vanha nainen.Omasta mielestäni jokainen ihminen on arvokas.Selaisia ihmisiä ei ole olemassakaan,jotka eivät olisi kiinostavia.Jokaisen pitäisi kunioitaa edessä olevaa ihmistä,kuunella oikesti mitä hän puhuu ja itse kunella itseä mitä hänelle  puhuu!Laitaa syrjään se älypuhelin ja äänetön,ei häiritse oikean ihmisen kohtaamista.( ps.anteksi jos on teksti virheet-lukihäiriöni johtuu)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Viikon tykätyin

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat