Veikko, 77, haaveilee löytävänsä rakkaan: ”En haluaisi tottua yksinäisyyteen”

Veikko Harala, 77, haluaisi kirjoittaa naiselleen runoja ja laulaa lauluja. ”Kumppanuus on tavattoman hieno asia. Hyvä parisuhde kantaa ihmistä.”

Veikko kirjoitti kirjeen naiselle, jonka toivoo joskus löytävänsä: ”Sinkkuihmisiä on paljon, mutta mikä on todennäköisyys, että minä tykkäisin sinusta ja sitten vielä sinäkin tykkäisit minusta? Rohkaisen itseäni ajattelemalla, että yksi oikea ihminen riittäisi. Sinä riittäisit.”Lue koko juttu

Veikko, 77, haaveilee löytävänsä rakkaan: ”En haluaisi tottua yksinäisyyteen”

Kommentit (3)

Vierailija

Varikolle sanoisin että ajattele vain positiivisesti niin elämä voittaa. Itse olen 20 v ollut yksin. Aina välillä kaipaa kaveria.

Vierailija vain

Erinomaisesti kirjoitettu. Kertoo paljon tästä mietiskelijästä. Avoin, ajatuksella tehty. Lämmin kertomus ihmisen kaipuusta. Todella toivon Veikolle kumppanuutta, sydänystävää.💛

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mahtava,erinomainen kirjoitus. Samaa voi kokea aidosti ja kirjoitaa aikuinen nainen alle 70v. minua on satutettu niin paljon että todella pakenen kun joku yritää lähestyä.Ajatellen suojeln sydän,yhtään säröä en sydämeni uskalla otta enään.Arvet niissä syvät,vaikka aikaa jo 11vuotta.Sitä samaa pakenemista,täytää elämämä autamalla muita.Ei jää aikaa itseleen .Kuljeskelemalla ulkona läpi vuoden aikojen säällä kuin säällä.Mutta tuo hyvän mielen ja unen lahjat. Kyllähän se viiltää,väliin kun joku sanoo esim. Ex-säsi on mennyt naimisiin huomattavasti nuoreman naisen kanssa.( kuin en tietäisi?) Henkilö mitätöi minut.Niin muut löytää parit ,sinä et tyliin.Ex-josta puhui oli ex- 47 vuotta sitten ja hänellä vaimo sitten jo numeroko 3.Pitäisikö nyt itkeä?Avioliitossa olevat leimaavat henkilöt jos eivät uudeleen solminet liitoa,pari suhdetta.Heissä on vikaa? Toinen ainakin naisipuolisia ei kutsuta kylään,pelkäävätkö vanhemat naiset puumia iskee heidän miehen? Hyvässä avioliitossa tai parisuhteessa ei ole pelkoa,tuo ikuinen sinkku kaapaa minun mieheni.En kutsu kylään en juhlaan.Käyn hänellä vain viimest suvun juorut kertomassa.Tai F.B. serkun kumin kaiman.Joka siellä kuvineen ja jutuineen on.

Viimeaikojen keskustelluin

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat