Yksinäisyydestä kärsinyt painija Petra Olli: ”Olin liian kovapäinen pyytämään apua”

”Minulle kova kuri sopi, olin niin jääräpäinen. Itse yritän valmentaa positiivisuuden kautta. Jos jokin ei pelitä, löydetään yhdessä toimivampi tapa”, Petra Olli sanoo.

Petra Olli teki vuosia kaikkensa, jotta hänestä tulisi maailman paras naispainija. Unelma toteutui, mutta yksinäisyys kasvoi liian suureksi.Lue koko juttu

Yksinäisyydestä kärsinyt painija Petra Olli: ”Olin liian kovapäinen pyytämään apua”

Kommentit (1)

Tia.A, 68v.

Kiitos artikeli ,hänen avautuminen. yksinäisyydestä todella voi kärsiä myös he jotka huipulla ovat.Eivätkä me tavaliset näkymättömät ihmiset,jotka emme tule kuuluikis ,nähdyiksi.Yksinäisyys on aika peikko.Sitä ei ymmärrä ne jotka eivät koskaan ole saaneet "turpaanPäin vastoin yksinäistä syylistetään ,jotain vikaa kun on yksin tai ei puolisoa. Kuitenkin kun ikää tulee,hyvät ystävät ovat kenties kuoleet ja uusia ystävyys suhteita on vaikea vanhana alkaa rakentaa.Menetää myös luoton uusin ihmisin,ei anna mahdolisuuta.Kun takiin saanut tarpeeksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kuukauden tykätyin

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat