Katja, 37, pukeutuu 1800-luvun tyyliin puhvihihoihin ja turnyyriin: ”Rakastan sitä tunnetta, kun helmat pyörivät”

Koko asu on Katjan itse tekemä vyötäröllä roikkuvaa pussukkaa myöten. Puserossa on Ranskasta tilattua pitsiä, jonka ompelu käsin oli työlästä.

Katja ei ensin keksinyt, missä voisi käyttää käsin tehtyjä historiallisia pukujaan. Sitten hän alkoi pukeutua liehuviin helmoihin ihan tavallisenakin päivänä. ”Ennen vaatteet muokattiin käyttäjälle sopiviksi. Nykyään yritämme muokata vartaloitamme mahtuaksemme huonolaatuisiin vaatteisiin.”Lue koko juttu

Katja, 37, pukeutuu 1800-luvun tyyliin puhvihihoihin ja turnyyriin: ”Rakastan sitä tunnetta, kun helmat pyörivät”

Kommentit (3)

Inke

Ihana tyyli!! Tällaisista tyylijutuista tulee niin hyvä mieli, koska uskon, että mitä enemmän ihmiset näkevät vaihtoehtoisia tyylejä, sen enemmän he uskaltavat itsekin kokeilla ja olla oma itsensä.

Vierailija

Ajattelin samaa <3 osaisipa ommella. Olen myös aina ihaillut tuon ajan vaatetusta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tia.A, 68v.

Hyvä tyyli ja hänen mahdolisuudet tyliä tehdä kuin käytää! Mahtavaa! minua aina kuitenkin särähtää korvaan kun aletaan samalla arvostelemaan muiden puketuminen. Saan itse paljon arvosteluja vanhana ,ikäisiltäni ja vanhemilta naislta itseäni omasta tyylistäni. Johon kuuluu näin kesä aika T-paidat.Kun tarjoustalosta ostetut miesten shortsit muutamalla markalla aikoinaan.Pese ja pidä,Ilmavat ei tarvitse silitää ja tärkein on monta taskua ,se ydin. Sama on jalkineeni : Lenkarit! Niinpä niin! Puketumiseni puututaan läpi talven ajanki,miksi et sitä tätä? No kun ulkoilen ja paljon päivtäin..Ostan laadukaat on muuten Lidi ulkoilu vaateet.Ei veny ei vanu edes T-paidat! Ydin koska ulkoilen paljon todella läpi vuoden ajat,säät ulkoiluani ei estä.Kipuunkin lääke liiku!.Esim.Niitä T-paitojakin voi tosin olla saman värisiä monta,etten todella viikoja samaa T-paitaa käytä,ovat vain ostettu lidi postohyllystä alesta ja väriä ei voinut valita.. Esimerki tahditomuudesta muilta. Ihmisitä Jotka eivät ulkoile paljon ja käytä jalkojaan pitkille kävely retkille.Heille sopii hyvin hameet korko kengät ,käsilakut ymm.Minulla on jalasani Niket tai N.B.Kumisaapat sateella.Talven suoja- kelillä Talvi kumisaapat kirkaan keltaiset, joissa urapohjat ja vuori sisällä.Niistäkin piti sanoa henkilö: Minulla on sentän kalimat kumisaapaat kuin sinulla,Minä en osta Lidi mitään. No joo,kesä kumisaapat hänellä talven loska kelit,pysykö pystyssä silellä pohjalla?Kyllä jokainen nainen nuorikin haluaa pukeutua oman maun mukaan.Mutta pukeutumisessa, jalineissa säätelee ja näytelee ison osan kukkaro ja vaateiden todelinen tarve itselle kuin jalkineiden. Kaikki ei ole niin yksinkertaista.jep joo mielipiteeni,anteksi luki häiriöisenä en näe tekstin virheeni .

Viimeaikojen keskustelluin

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat