Dannyn sihteeri Leila Salmelainen: ”Armi oli Dannyn elämän suuri rakkaus, Pepe minun”

”En ole koskaan puuttunut Dannyn rakkauselämään. Paitsi jos mielipidettäni on kysytty. On sitä kysytty”, Leila Salmelainen sanoo.

Leila Salmelainen on ollut Dannyn luottonainen 55 vuotta. He ovat työpari ja sydänystäviä, kaikkea mitä kaksi ihmistä voi toisillaan olla. Paitsi rakastettuja. Kummankin suuri rakkaus on ollut joku muu.Lue koko juttu

Dannyn sihteeri Leila Salmelainen: ”Armi oli Dannyn elämän suuri rakkaus, Pepe minun”

Kommentit (13)

Vierailija

Todella hienosti kirjoitettu , ottakaa muut opiksi tästä ,tykkäsin tosi paljon masa koskrnkorvalta

Fender

Miksi tää Tanny nostetaan parrasvaloihin? Musiikkineuvos ..mies joka ei osaa soittaa, ei säveltää, ei sanoittaa. Hektor, Pave etc ..heille tää titteli kuuluis

• ylös 16
  • alas 11
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ML

Hävetkää Leila S ja Danny .Jätkää Aavikon vanha äiti rauhaan. Eikös Armin äiti ole jo tarpeeksi kärsinyt tyttären pois menosta. Älkää rahastako Armi Aavikon elämästä .Aavikon perhe on muuten surrut Armin pois menoa .Antakaa olla rauhassa .Hävetkää Leila ja Danny .Hävetkää ihmeessä

Vierailija

Jokohan armi ja d romaani on kirjoitettu, vai vieläkö joku muistaa jotain, toivottavasti ei

oh2eki

Miksikö Danny nostetaan parrasvaloihin, kuule ihan siksi että hän on ihan itse luonut oman menestyksensä. Ei kaikkien tarvitse osata soittaa eikä säveltää, Danny taas on osannut käsikirjoittaa mm omat shownsa ja menestynyt laulamillaan äänitteillä, viimeksi tuli platinaa mm Don Juan ja 7300 päivää levyistä vuonna 2020, tehköön perässä ken pystyy, kaikki nämä vuosikymmenet?

• ylös 25
  • alas 8
Tia.A, 68v.

Ketään loukaamatta.Oma mielipiteeni iso D. Jos olisi fiksu mies, jos antaisi jo kuoleen nukkua rauhassa.Armi ei enää pysty itseään kuoleenna puolustamaan.Sama tämän  vanhan naisen pitäisi Leila S, Nähdä lähelle.Miettiä miltä  edes hetken verran ,miltä nämä Armista puheet tuntuvat Armin äidistä,sisaruksista ja suvusta. 

Vierailija

Armi- kuunnelma radiossa oli niin koskettava. Olin ihan liikuttunut ja hyvin vaikuttunut kuunnelmasta. Armi on elämän surullinen muistutus siitä, mitä julkisuus maksaa. Mietin kuunnelman kuultuani, miten koko tarina olisi mennyt, jos Armilla ja Dannyllä olisi alunperinkin ollut pelkkä työsuhde. Harmittelen, miksi Armi alkoi suhteeseen Dannyn kanssa. Se maksoi hänelle liikaa. Totta kai oli itsestäänselvää, miten helposti suhteeseen Armin tilanteessa ajautui. Miten Armin elämä olisi mennyt ilman fyysistä suhdetta Dannyyn? No, sitä me emme saa koskaan tietää. RIP Armi. Olet surusilmäinen tähti.

Rakkauden ammattilainen

Ihan tavattoman liikuttava haastattelu. Sydämeen nousi 2018 valmistunut Stan & Ollie -elokuva, jossa kuvattiin äärimmäistä lojaalisuutta, ystävyyttä, mutta myös siinä esiintyviä ristiriitaisuuksia. Kertakaikkiaan ihanaa lukea tällaisesta työparista ja ystävistä. Mikä rikkaus, rakkaus ja armo toinen toisillenne olettekaan. Kiitos. <3 

Paljonnähnyt

Miksi Armista tehdään uhri? Hän teki kaikkensa saadakseen rikottua kolmilapsisen perheen. Uhreja ovat Liisa ja lapset. Danny tiesi mitä on olla eroperheen lapsi. Eikä antanut tämän naisen rikkoa perhettään.

• ylös 5
  • alas 12
Vierailija

Tia.A, 68v. kirjoitti:
Ketään loukaamatta.Oma mielipiteeni iso D. Jos olisi fiksu mies, jos antaisi jo kuoleen nukkua rauhassa.Armi ei enää pysty itseään kuoleenna puolustamaan.Sama tämän  vanhan naisen pitäisi Leila S, Nähdä lähelle.Miettiä miltä  edes hetken verran ,miltä nämä Armista puheet tuntuvat Armin äidistä,sisaruksista ja suvusta. 

Näinpä

Vierailija

Miksi nainen saa aina sen kodinrikkojan osan. Väkisinkinkö Dannya vietiin kuin pässiä narusta, jolla ei ollut omaa tahtoa.
Olisi sanonut ei. En ryhdy suhteeseen, minulla on perhe ja kolme lasta jne.
Minusta tarinan "roisto" on mies. Olisi pysynyt avioliitossaan.

• ylös 10
  • alas 1

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat