Nina Poppius, 49, lähtee lenkille, kun useimmat meistä jo nukkuvat: ”Aloitin tavan, kun lapset olivat pieniä”

"Juoksen tavoitteellisesti, nyt on kasassa 33 maratonia. Iän myötä palautuminen on tullut hitaammaksi ja tarvitsen enemmän unta. Täytän maaliskuussa 50. Haaveeni on pysyä siinä kunnossa, että voisin minä päivänä tahansa lähteä höntsämaratonille", Nina Poppius kertoo.

Nina Poppius on tehnyt vetotreenejä autiolla Esplanadilla ja juossut yössä yhtä matkaa ketun kanssa. Lue koko juttu

Nina Poppius, 49, lähtee lenkille, kun useimmat meistä jo nukkuvat: ”Aloitin tavan, kun lapset olivat pieniä”

Kommentit (1)

Tia.A, 68v.

Aivan mahtava juttu,kiitos. Itse juoksisin jos ei olisi polvien nivelrikkoa ja huonoja keuhkoja.Aamun virkkuna en kuitenkaan lähiö uskalla lähtemään kävelyni kukon laulun aikaan. Juoksu tai vain kuljeskelu yksin : Todella nollaa molemissa lajeissa pään. Antaa hyvät unen lahjat ja ennen kaikea hyvän mielen.Koska olen eläkeellä mahdolista se  ulkoiluni   päivittäin useamman kerran ,säällä kuin säällä läpi vuoden aikojemme.Voimaanuttava artikeli ,saman  tunteen  fiiliksen todella saa kävelystäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat