Keräily
Piitta
12.5.2026
klo
7:11
Ihastuin näihin myrkkylasimaljakoihin ja -astioihin jo pienenä tyttönä mummolassa. Mummon kaapissa oli sokerikko ja kerma-astia; ne olivat niin kauniit. Aina silloin tällöin voi tehdä löytöjä kokoelmaan. Käytän maljakoita leikkokukille.