KK:n lista kokoaa eri tapoja sanoa sama asia. Kun lapsi häiritsee oppitunnilla, opettaja kirjoittaa siitä Wilmassa näin.
1. "Ei malteta kuunnella. Lapsi keskeyttää ja puhuu päälle. Seuraavien viikkojen aikana opettaja ei toista ohjetta uudestaan ja uudestaan monta kertaa, vaan on osattava kuunnella hiljaa."
2. ”Lapsi yritti tänään hienosti tehdä pulpettitehtäviä ja onnistuikin hetken aikaa. Sitten uteliaisuus voitti, ja lapsi meni tutkimaan toisten tekemisiä. Voisi jutella asiasta taas kotona. Leikkitunti sujui oikein kivasti.”
3. ”Asiatonta käytöstä jälleen. Lapsi on mennyt makaamaan toisen päälle ja naputellut pulpettia häiritsevästi. Muutos tässä käyttäytymisessä on nyt välttämätön.”
4. ”Lapsi on sosiaalinen, utelias ja luova. Joskus se vaikeuttaa keskittymistä. Edistystä tapahtuu kuitenkin pikku hiljaa.”
5. ”Lapsi tuli ovesta möyrien luokkaan ja halusi istua pulpetin alla. Ei kysyttäessä kertonut, miksi toimi näin.”
Lainaukset ovat opettajien lähettämistä Wilma-viesteistä.