Niskajumpan malleina toimivat kosmetiikan suoramyyjä Sari Kuparinen, 37, ja hänen tyttärensä Veera Vihervaara, 8. Sari harrastaa lenkkeilyä, bodypumppia ja pilatesta. Veeran lajeja ovat rullalautailu ja partio.
Niskajumpan malleina toimivat kosmetiikan suoramyyjä Sari Kuparinen, 37, ja hänen tyttärensä Veera Vihervaara, 8. Sari harrastaa lenkkeilyä, bodypumppia ja pilatesta. Veeran lajeja ovat rullalautailu ja partio.

Nouse seisomaan ja vedä leuka taakse! Näytät hiukan hassulta, mutta liike oikeasti toimii niskavaivoihin.

Tee näin:

Työpöydän ääressä pää usein unohtuu etukenoon ja niska kipeytyy. Nouse seisomaan ja vedä leukaa taakse kuten kilpikonna. Pidä hetki ja rentouta. Toista 10–15 kertaa.

Muista:

Seiso selkä suorana ja hartiat rentoina. Pidä leuka vaakatasossa koko liikkeen ajan.

Näin hyödyt:

Ryhtisi paranee, niskan ja kaulan alue rentoutuu ja hartiakivut helpottavat.

Sisältö jatkuu mainoksen jälkeen
Sisältö jatkuu mainoksen alla
mum

                               KIITOS HEIKKI

Erittäin hyvät ohjeet hyvä kunto paras lääke.

Sisältö jatkuu mainoksen alla