Älä anna talven masentaa! Lue vinkit virkeänä pysymiseen.

1. Pysähdy.

Kun lakkaa juoksemasta paikasta toiseen ja oppii vaatimaan vähemmän itseltään, stressin tuntu helpottuu. Tekemättömät työt eivät tästä maasta lopu, mutta sinun ei myöskään tarvitse tehdä niitä kaikkia. Karsi elämästäsi turhia rönsyjä, saat tilalle omaa aikaa ja tilaa luovuudelle.

2. Liiku.

Sisältö jatkuu mainoksen jälkeen

Kokeile liikkua vaikka 5-10 minuuttia joka kerta, kun tunnet olosi väsyneeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

3. Syö hyvin.

Mutta älä mitä tahansa. Tie terveyteen ja elinvoimaisuuteen käy suoliston kautta, sillä se vaikuttaa ratkaisevalla tavalla hyvinvointiimme - tai pahoinvointiimme. Kolme ensimmäistä askelta kohti suoliston parempaa vointia ovat prosessoidun valmisruuan välttäminen, valkoisten jauhojen vaihtaminen täysjyvätuotteisiin ja vihannesten tankkaaminen.

4. Syö usein.

Kiinnitä huomiota ateriarytmiin, jotta et koskaan ole sudennälkäinen. Pimeän aikaan makeanhimo kasvaa ja sitä on helpompi torjua, kun on syönyt hyvin ja säännöllisesti.

5. Juo.

Yllättävän yleinen syy vetämättömään oloon on nestehukka. Yksinkertainen parannuskeino on muistaa juoda 1,5 litraa vettä päivässä.

6. Nauti D-vitamiinia.

D-vitamiini auttaa pysymään virkeämpänä talven pimeät kuukaudet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla