Kevät on kasvun ja kehityksen aikaa. Nyt on oiva hetki keskittyä omaan hyvinvointiin. Nappaa helpot ja tehokkaat terveysvinkit kevättalveen.

Syö aivot aktiivisiksi

Tiesitkö, että syömäsi ravinto vaikuttaa liki suoraan oppimiseen, lukutaitoon, ajatteluun ja muistiin?

Tutustu seitsemään vinkkiin, joiden avulla voit vaikuttaa aivojesi hyvinvointiin ruokavalion avulla. Vinkit ja lisätietoa löydät TÄÄLTÄ.

Luut vahvaksi ruokavaliolla

Luusto, hampaat, hiukset ja kynnet tarvitsevat oikeanlaisen ruokavalion pysyäkseen kunnossa. Tutustu luustolle ja iholle tärkeisiin ravintoaineisiin TÄÄLLÄ.

Sisältö jatkuu mainoksen jälkeen

Näin pääset irti sokeririippuvuudesta

Onko sokeri saanut sinut koukkuun? Moni meistä syö päivittäin huomattavasti enemmän sokeria kuin arvaammekaan. Kokosimme 10 helppoa neuvoa, joiden avulla vähennät sokerin saantia ja pääset irti sokeririippuvuudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Neuvot sokeririippuvuuden selättämäsieen löydät TÄÄLTÄ.

Hyvästit vyötärömakkaroille

Vyötärömakkaran karkotus kannattaa hoitaa hitaasti ja nautiskellen. Tärkeintä on löytää liikuntamuoto, josta voi nauttia. Energiaa puolestaan kannattaa karsia niin sanotuista tyhjistä kaloreista.

Lue ohjeet kadonneen vyötärön metsästykseen TÄÄLTÄ.

Lenkkeilijä, syötkö oikein?

Monen kuntoilijan ruokailun pahin ongelma on pitkät ruokailuvälit. Lue TÄÄLTÄ mihin muihin asioihin ravitsemusterapeutti suosittelee lenkkeilijää kiinnittämään huomiota.

Tyynnytä kiukkuileva suoli

Erilaisia suolistovaivoja voi ennaltaehkäistä ja rauhoittaa oikeanlaisella ruokavaliolla. Kuitupitoinen ruoka on vatsan ykkösystävä, mutta myös marjat ja tietyt hedelmät tekevät hyvää suoliston hyvinvoinnille.

Vinkit suolistovaivojen rauhoittamiseen löydät TÄÄLTÄ.

Pieni vitamiiniopas

Mistä mitäkin vitamiineja saadaan ja mihin niitä tarvitaan? Virkistä muistiasi ja tutustu pienen vitamiinioppaaseen TÄÄLLÄ.

Sisältö jatkuu mainoksen alla