Jos ajattelet, että menestys tekee ihmisestä onnellisen, olet väärässä. Onnellisuustutkijat sanovat, että menestys on seuraus onnellisuudesta. Tässä neljä tapaa, jotka tekevät sinusta onnellisemman.

1. Käy kävelyllä kolme kertaa viikossa

Fyysinen aktiivisuus vaikuttaa mielialaan. Tutkimusten mukaan kolme kahdenkymmenen mittaista reipasta lenkkiä viikossa on lähes lääkkeen veroista hoitoa masentuneelle mielelle.

2. Pikakelaa päiväsi

Sisältö jatkuu mainoksen jälkeen

Mieti jokin päivän aikana tapahtunut mukava asia ja kirjoita siitä 20 minuuttia. Saat kolminkertaisen hyödyn: ensin koet hyvän hetken, sitten elät sen uudelleen kirjoittaessasi siitä ja kun luet kirjoittamasi, saat kokea sen kolmannen kerran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla

3. Tee viisi hyvää tekoa viikossa

Sitoudu viiteen hyvään tekoon viikossa. Ne voivat olla niinkin yksinkertaisia kuin oven avaaminen tai kahvin tarjoaminen. Tekemällä hyvää toisille teet hyvää itsellesi.

4. Meditoi

Sulje silmäsi ja hengitä syviä, hiljaisia henkäyksiä. Aivojesi keskittymisestä ja tarkkaavaisuudesta vastaavat alueet aktivoituvat. 20 minuutin meditointi päivässä tuo sinulle onneen tarvittavaa mielenhallintaa. Jos sinun on vaikea hiljentyä yksin, kokeile kännykän meditaatiosovelluksia tai ohjattuja sessioita.

Lähde: Fast Company

Vierailija

Oman rakkaan kodin sisustaminen ja perheen kanssa yhdessä olo on parasta ja tekee minut onnelliseksi.

Toisinaan onnea lisää kaunis tulppaanikimppu pöydällä ja ihana auringonpaiste.

Elämässä onnen tuo pienet arkipäiväiset asiat.

Ei se vaadi suuria tekoja tai muutamaa euroa enempää rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla